vrijdag 9 oktober 2015

Klaar voor de herfst

Toen ik deze tricot stof zag was ik meteen verliefd! wat een schatje!
Aangezien de stof zo druk is heb ik er een heel simpel rechttoe rechtaan jurkje van gemaakt (patroon verlengde Antonia). De hals heb ik afgewerkt met bruin elastisch biasband voor een beetje glans.



Daarnaast heb ik geinspireerd op het merk Kiezeltje twee knuffelzacht jurkjes voor Fenne en Lieke gemaakt. (Ook weer het basistricot jurkje obv Antonia)
Op de achterkant heb ik een een glitter biasbandje genaaid en hier en daar heb ik wat hartjes met glitter flexfolie gestreken voor de nodige glans.







4 opmerkingen:

  1. Super leuke jurkjes heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit! Mijn meisjes hebben de diertjesstof ook al besteld. Erg leuk! Ik vind die bontjurkjes geweldig. Gr. Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer goed bezig, vooral de laatste jurkjes vind ik helemaal super! Mag ik vragen welke stof je hebt gebruikt is het velboa of echt kunstbont, bedankt.

    Groetjes Mariek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mariek, ik zou het eerlijk gezegd niet weten.... Het was niet zo hele dure stof dus ik denk dat het velboa is (iets van 12 euro pm geloof ik). Die originele van Kiezeltje is wel van dikkere, meer hoogpolige stof volgens mij. Kan dus vast allebei. Ik was vooral blij dat ik in dezelfde winkel bijpassend tricot vond. Groetjes Nancy

      Verwijderen